Çarşamba

istiridye Mantarı Kompost Alıcılarına ve istiridye Mantar Üreticilerine Tavsiyeler

Kompost Üretimi
istiridye mantarı üretimi yapmak isteyen ve bu konuda dürüst bir firmayla çalışmak isteyen kişilere sözleşmesiz hareket etmemelerini tavsiye ediyoruz.
Abdullah Konak insanlara uzun yıldır istiridye mantarı üretimi teknikleri konusunda ücretsiz bilgi ve destek vermektedir.
Müşterilerim ve dostlarımla görüşebilir kendilerini yerlerinde ziyaret edebilirsiniz.  
Yazdıkları yazıların altına adını yazamayacak kadar yüreksiz, çirkin insanlar Çamur atmak ve karalamak için ellerinden geleni yapıyorlar.
İnsanları kandırmayın,Yazıktır.
Gün gelecek hesap vereceksiniz.

1 yorum:

  1. Selamlar Abdullah Bey.
    Birkaçgün öncesine kadar varlığından bile haberdar olmadığım istiridye mantarını sahibinden.com'da dolanırken yıllık 600 ton üretimli fiyatıda 250bin tl olan mantar çiftliği ilanını gördükten sonra araştırmaya başladım ve kendimi burda buldum, istanbulda yaşıyorum, bilinçli yapılırsa karlı bir iş gibi geldi bana, ne dersiniz yapmalımıyım.? sermayem yok ama girişimci bir ruha sahibim :) beni ikna etmek istersen irtibat numaram 0532 230 46 22 İsmail Özkaya Merakımı giderirsen minnettar olurum Saygılarımla...

    YanıtlaSil

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.