Cumartesi

Huzur Mantar

Denizli bölgesinde Türkiye'nin ilklerinden olan bir istiridye mantar üreticisiyiz.

Şu anda 2000 m2 alanda üretim yapmakta ve 14500 m2'lik alanda üretim sahasını faaliyete sokma çalışmalarımız devam etmektedir. Kendi kompostumuzu ve miselini üreten bir firmayız. 2015 yılındaki 8 farklı çeşit mantarı daha üretim gamına alma gayesi içerisindeyiz. Arge çalışmalarımız devam etmektedir. Ülke çapında birçok Mantar işletmesine danışmanlık hizmeti vermekteyiz. Bu firmalar toplamda 800'ün üstünde bir rakama ulaştı.

İstiridye mantarı konusunda sağlıklı üretim yapmak isteyen kişilerin Firmamız gibi deneyimli ve sektörel yenilikleri takip eden firmalardan, profesyonel destek almaları gerekiyor. İstiridye mantarı yetiştiriciliği doğru üretim teknikleri ile yapıldığında kar marjı yüksek olan; girişimcilerin gözdesi bir iş kolu haline geliyor. Mantarı Para değil tecrübe yetiştirir.

Türkiye'ye adapte olmuş güçlü türlerden çaprazlama ve hibritleme yöntemiyle elde edilen türlerle üretimlerini yoğunlaştırmış bulunmaktayız. Kendimize has Türkiye Floryasına adapte bir mantar miseli (mantar tohumu) üretimlerimiz ve günlük 30 ton kompost kapasitesi ile 5000 m2'lik alanda yolumuza devam etmekteyiz.

Tüm mantarcı arkadaşlara yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağımızı beyan ve taahhüt ederiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.