Salı

Müşterim

Merhaba, Abdullah Konak’ın ricası üzerine size kendisiyle olan çalışmamızın kısaca detaylarını paylaşmak istiyorum. 2011 Ocak ayı itibariyle kendisiyle 100 m2’lik alanda istridye mantarı üretimi için anlaşma sağladık. Yaklaşık 2 haftalık süreçte hem kompost üretimi hem de kurulumla ilgili tüm çalışmalar tamamlandı hatta anlaşma yaptığımız süreden önce malzemelerin gelip kurulumun yapılması benim açımdan kendisine daha da güvenmemi sağlamıştı.
Mantar üretimine geldiğimizde sağ olsun günbe gün aklıma takılan tüm soruları sordum ve cevaplarını aldım. Kompost sarımı ve ilk pinlerin çıkış gününe kadar geçen zamanda her gün rapor veriyordum Abdullah beye. Bazen kompostların fotolarını çektiğimde oluyordu kendisine göstermek ve durum hakkında bilgi almak için.
Sağolsun bana üretim ve doğru uygulamaların hepsinde yardımcı oldu. Birçok arkadaşımızın sorunu ürettiğim mantarı nereye satarım kaygısıydı. Bu konuda da birçok kişiyle görüşmeme vesile oldu ve şuan düzenli mantar alımı yapan bir arkadaşla çalışmaktayım. Bu işe yeni başlayacak olan arkadaşlara önerim her şeyden önce bu işe istekli olmaları ve en ufak sorunda vazgeçmemeleri olur.
Umarım sizlere faydalı olabilmişimdir.
Saygılarımla
İsmail
İstanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.