Pazartesi

Üniversite Öğrencimiz Selami Çam

Merhaba
Adım Selami ÇAM, size istiridye mantarına başlama hikayemi anlatmak istiyorum. İstiridye mantarı ile tanışmam Üniversite'de okuduğum bölüm sayesinde oldu diyebilirim. Bitki üzerine bir bölümdeyim ve herşey de biyoloji dersinde öğretim görevlimize mantarların üremesini sormamla başladı. Öğretim görevlimiz konuyu kısaca açıkladı. Ders arasında diğer arkadaşlarlada tartışmasını yaptık ve nihayet bende mantara karşı bir ilgi başladı. Mantarn yetiştiriciliği yapmak istiyordum. Araştırdım inanın çok araştırdım. İnternet'ten Abdullah Konak abi'nin resmi sayfasına ulaştım (www.abdullahkonak.com) ve telefonla irtibata geçtim. Beni Denizli'ye, işi yerinde görmem için davet etti. Bende bu işi düşünen diğer 3 arkadaşımla birlikte Denizli'ye yola çıktım. Bize işi anlattı, gösterdi. Hatta bizlere kompost yapımını öğretti. Hepimiz birer tane kompost yaptık ve Abdullah abi bunları bize hediye etti. Ziyaretimizden çok memnun kalmıştık. Daha sonra bizi Hasan Duru isimli bir müşterisinin yanına götürdü. Yalıtımlı istiridye mantarı yetiştirme Çadırında Üretim yapıyordu hasan bey. Gezdik, baktık, gördük, Sorular sorduk. Ve Akşam yemeğinde istiridye mantar kavurması yedik. Lezzeti muhteşemdi. Biz 4 öğrenciye yeterli güveni vermişti. Daha sonra evlerimize döndük. Kompost Yurtiçi Kargo ile 2 gün içinde elimize ulaştı. Bu istiridye mantar kompostlarını gözlemleyip, 4 arkadaş bu işe girmeyi düşünüyoruz. Şu an da projemiz hazırlık aşamasında. Hayata geçirdiğimizde tekrar sizlere yazmak isterim. :)
Abdullah Abi ye bize desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.