Cumartesi

Enes Karakaya Müşterimiz

Öncelikle sizlere mantara olan merakımı anlatayım.  Bir ziyaret esnasında tanıdığımız bir ablamız yetiştirirken görmüştüm. Çok hoşuma gitti ve hemen ertesi gün paramın yettiğince mantar satın aldım. Hemen Anneme yaptırdım ve tadı da çok şahaneydi. Adının istiridye mantarı olduğunu ve kolay yetiştirildiğini öğrendim. Bu mantarı bende yetiştirmeliyim dedim. Ve hemen araştırmaya başladım. Ancak Konuştuğum hiç kimse bilgi vermiyordu, ne misel hakkında nede kompost yapımı konusunda.
İnternetten bilgiler bulmaya çalışırken bir sayfaya ras geldim. Aradım ve konuşmaya başladı. Sağ olsun Abdullah Konak abicim, bana baya yardımcı oldu. artık benimde bir istiridye mantarı yetiştirme Hobby kitim ve mantar miselim oldu. Vede bir çok bilgi edinerek bu işteki bilgimi de artırdım. Ama hepsi Abdullah Konak abimin sayesinde oldu, Bana yardımcı oldu ve yol gösterdi. Beni cesaretlendirdi. Başkaları bilgiye bile para isteyip, ardından da kaba saba konuşanlar gibi değil. Tam tersine yapıcı, cesaretlendirici, bu işi öğrenmeye çalışanlara öğretici ve şefkatle bilgisini sunuyordu. Bence O bu dünyadaki sayılı iyi insanlardan biri. Sahip olduğu bilgisini başkalarına bedava sunan ve diğerlerinin de faydalanması için uğraşan, bilgiyi bedava dağıtan bir kişi. Çok iyi niyetli ve bu işin en uzaman kişisi bence. Gerek misel kalitesi, gerek hobby kiti ve fazla fazla bilgileriyle çok iyi bir hizmet sunuyor. Miselimi www.mantartohum.com sitesinden aldım. Hizmette müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor, karşısındaki insanın da mutlu olması için uğraşıyor. Benim bütün merakımı ve hevesimi gideren bu yüce kişi artık benim için çok değerli. Bir Mantar sohbeti sayesinde böyle bir kişiyle tanıştığım için mutlu ve şanslıyım. Herkese tavsiye ederim. Herkes evinde mantar yetiştirmeye başlasın ama Abdullah abiden aslın. Alsın ki mantar nasıl olur, insanlık nasıl olur görsün!
Bu konudaki bilgileri bence çok fazla. Ülkemizde neredeyse her bölgede tanınan ve yayılan bir ağı var. Allah’ım daha da artırsın inşallah. Bütün dualarım onunla …

Bendeki mantarların çıkışını da çok merak ediyorum. Misellerin yayılışını, katalizörü, sarışını buradan sizinle paylaşacağım. Mantarlarımın da böyle olacağını düşünüyorum. Bu fikirleri sadece ben değil, birçok insan aynı şeykil de düşünüyor. Eğer mantar alacaksanız veya mantarla ilgili herhangi bir şey düşünüyor veya araştırıyorsanız size sadece birtek kişiyi tavsiye edeceğim. Danışacağınız kişi Abdullah abi olmalı herkese şiddetle tavsiye ediyorum.
Saygılarımla genç meraklı Enes Karakaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.