Pazar

Yorum

İlim Allah'ın ben vesile oluyorum.
Bilgimi paylaşmam bazılarını rahatsız ediyor. Yazı yazan, çamur atan ve zalimce karalayanları Allah ıslah etsin diyorum. Onlar için sadece dua edebilirim. Allah kalbinize iman, yüreğinize şefkat, fikrinize Allah korkusu yerleştirsin inşallah.

Bana yapılan tüm haksızlıklar için şöyle bir şey paylaşmak istiyorum. 
"Siz kendinizden sorumlusunuz, eğer siz doğru yolda olursanız doğru yoldan sapanlar size zarar veremez."
Nemrutlar odun dağları inşa etse, ağızlarından ateş püskürterek gayzla feveran etse bize yakışan Hz. İbrahim (as) gibi "Değil mi ki Rabbim biliyor" deyip tevekkül etmektir.

Mantarcının imanını sorgulayanlara cevaptır !!!

Neticede imana gelmek bir fazilettir; imana Gelmeyenler kendini sorgulamalıdır. Benim imana geldiğim konusundaki yorum neticesinde bir kişinin şahitliği bile ahirette ilahi bir lütuf olmakla beraber bir kurtuluş vesilesi olabilir. Ya öbür tarafta onu bile bulamayanlar ne yapmalı. 

Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.