Pazar

Müşterim Mesut Öztürk

Merhabalar,
Kısaca kendimi tanıtayım; adım Mesut Öztürk, Istanbul doğumluyum ve 45 yıldır aynı şehirde yaşıyorum. 22 yıl önce Maliye bölümünü bitirdim. Özel sektörde Yöneticilk yapmaktayım. Işim çok yoğun ve riskli bir iş olduğu için artık bırakmak istiyorum. Benimle aynı şirkette yönetici olarak çalışan iki. Arkadaşımla birlikte Gıda sektöründe kendi şirketimizi kurmaya karar verdik. Bu bağlamda İstiridye mantar yetiştiriciğini araştırdık. Sektörü iyice araştırmıştık ve Sayın Abdullah Konak ile tanıştık. Abdullah bey'den danışmanlık almayı uygun bulduk. Cep telefonu BEDAVA danışmanlık için 7/24 her zaman açık. :) Kendisi bize çok ilgi ve alaka gösterdi. Konu hakkında engin bilgisini bizlere aktardı. Kendi mantar miselini üretiyor oluşu çok hoşumuza gitti. Zira mantar miseli çok önemliymiş. Kendisinden örnek olacağını düşündüğümüz Hobby üretim kiti almıştık.  Şu anda 4. hasatı aldım. Son derece memnun kaldım. Ürünleri eşe dosta da ikram ettim. Herkes de çok lezzetli buldu ve beğendi. Şu anda uygun çiftlik arayışındayız. Bulur bulmaz İstiridye mantar üretimine başlayacağız. Daha büyük işlere girmek için. En kısa zamanda Abdullah bey'i Istanbul'da ağırlamak istiyoruz. 
Selamlar,
Mesut Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.