Pazar

Herşey Bedava

Mantar üretimi zirai bir üretimdir. Zirai üretim için herkes istediği gibi malını faturasız ve irsaliyesiz satma hakkına  sahiptir.  Yeter ki çiftçi kayıt sisteminde ÇKS kaydını yaptırtsın. Ziraat odasına kayıt yaptırmanın bedeli yıllık 30 TL ile 150 TL arası. Bölgenizde bulunan ziraat odalarıyla gidin görüşün. Ezbere iş yapmayın. ;)
Konuşun öğrenin. 


Burada kimseye Kompost satmaya çalışmadan insanları bilinçlendirmeye çalışalım. Şirketleşmeden üretim yapabilir ve satışı konusunda da yasal haklarımızı kullanabiliriz. Dediğim gibi ziraat odasına gidip danışabilirsiniz. 
Kompostu satın almak istemeyen ve kompostunu kendisi yapmak isteyen herkese BEDAVA yardımcı olurum. Miselinizi de istediğiniz firma'dan satın alabilirsiniz. Hiç sorun değil. 
Bence, mesele kompostu yapmak değil, mesele pislik yapmak. 
İnsanların üslubundan belli oluyor. Yardım etmek başka bir şey, pislik yapmak başka bir şey.
Mantar üretimi yapan hiç bir kimseye bugüne kadar maliye hiçbir soru sormadı. Neden?
Üretim yapan arkadaşlarımız salak değil ya herkes ÇKS'sini yaptırdı da ondan. Bu forumlarda kendini uzman sanan ne kadar çok insan var.
Üretim yapmadan ahkâm kesen, boş atıp dolu tutmaya çalışan.
Bence bu insanların yaptığı aslında Yüzsüzlük.
Sizce de öğle değil mi? Bir üretici öncelikle ÇKS kaydını yaptırmalı.
ÇKS ile üretim yapan hiç bir arkadaşımızda sorun olmadı.
Danışmak BEDAVA. 
Arayın her şeyi size BEDAVA anlatayım. 
2002 yılından beri edindiği bilgi birikimi BEDAVA paylaşayım. 
Size her şeyi BEDAVA öğreteyim. 
Para istemeden size BEDAVA.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.