Salı

istiridye mantarı yetiştiriciliği Çadır da mı daha iyi olur yoksa betonarme depo mu?

istiridye Mantarı Yetiştiriciliğinde Çadır mı daha iyi olur yoksa betonarme depolar mı?

Betonarme depo bulamadığınız yada kira ile uğraşmak istemiyorsak eğer Yalıtımlı İstiridye Mantar Çadırı ile üretim için mükemmel bir çözüm olarak ortaya çıkmaktadır. 

Yalıtım uygulaması her iki uygulamada da önem arz ediyor. 

Fakat depo bulmanın imkânsız olduğu yerlerde Yalıtımlı Çadırlar tercih edilebilir. 


Yalıtım malzemesiolarak izobozz isminde yalıtım kullanmanızı tavsiye ederim; diğer yalıtımmalzemeleri hiçbir işe yaramıyor. Çadır kurulumu yapan şahıs ve firmalardan mutlaka izobozz firmasının malzemesini ısrarla isteyin, zira kapalı alanda ısı kontrolü sağlamak istiyorsak yalıtım hayati önem taşımaktadır, çok önemli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sağlıklı İletişim Kurabilmek İçin Gönderdiğiniz Maillerinize Lütfen Telefon Numaranızı Mutlaka Yazınız. Zira Telefon Numarası Belirtilmeyen Mesajlara Cevap Verilmeyecektir.